REGULAMIN KORZYSTANIA Z WITRYNY „GALERIA-STRYCH”

 

Informacje ogólne:

1)      Sprzedaż produktów w sklepie internetowym „galeria-strych” jest prowadzona przez firmę złotniczo-srebrniczą F.H.U. „Gaja” z siedzibą w Krakowie przy ulicy Obrońców Krzyża (Plac Bieńczycki), pawilon 4a, I piętro. Wpis do ewidencji działalności gospodarczej nr ewid.: 45532 prowadzonej przez prezydenta miasta Krakowa. NIP: 678-119-74-88, REGON: 357171096

2)      Sklep realizuje zamówienia na terenie Polski.

3)      Złożenie zamówienia w sklepie „Galeria-strych” jest jednoznaczne z zaakceptowaniem postanowień tego regulaminu.

4)      Wszelkie prawa do projektów wyrobów autorskich, zdjęć, opisów i szablonów są moją własnością- kopiowanie całości lub jakiejkolwiek części oznacza naruszenie praw autorskich zgodnie z ustawą o ochronie praw autorskich i własności intelektualnej.   Dz.U.94 N r24 poz. 83, sprost: Dz. U.94 Nr 43 poz. 170

 

Przyjęcie i realizacja zamówienia:

1)      Zamówienia można złożyć korzystając z „formularza zamówienia”

2)      Zastrzegamy sobie prawo odmowy realizacji zamówienia wzbudzającego wątpliwości tzn.: bez podania numeru telefonu lub adresu e-mail, pod którym możliwe będzie potwierdzenie złożenia zamówienia.

3)      Zamówienia można składać przez całą dobę, 7 dni w tygodniu.

4)      Po dokonaniu zamówienia zostaną Państwo poinformowani o dostępności towaru. Jest to spowodowane tym, że produkty wystawione w wirtualnym sklepie są również dostępne w fizycznym sklepie „Strych” w Krakowie.

5)      Zastrzegam sobie prawo do wycofania poszczególnych produktów ze sprzedaży, jak i zmiany cen bez podania przyczyny (produkty już zamówione nie podlegają temu zastrzeżeniu)

6)      Wszystkie ceny podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT (nie zawierają kosztów przesyłki)

7)      Koszt przesyłki pokrywa Kupujący.

8)      Cena podana przy towarze jest wiążąca od chwili złożenia przez Klienta zamówienia i nie ulega zmianie nawet w przypadku wzrostu cen innych wyrobów.

9)      Możliwe formy płatności:

a)      za zaliczeniem pocztowym- towar wysyłany jest maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia

b)      przelew na konto bankowe- towar wysyłany jest maksymalnie w ciągu 3 dni roboczych od chwili wpłynięcia środków na konto firmy

Dane do przelewu:

Zbigniew Borowiec

Nr konta: (mBank) 89 1140 2004 0000 3102 3457 8274

10)  Wysyłka towaru poprzedzona zostanie powiadomieniem o realizacji dostawy drogą elektroniczną lub telefoniczną

11)  Zamówione towaru wysyłam paczką priorytetową, priorytetową ubezpieczoną lub pocztą kurierską, w zależności od wyrobu sposobu przesyłki dokonanego przez Klienta.

12)  Możliwy jest też odbiór osobisty towary w moim sklepie w Krakowie (adres podany jest w punkcie pierwszym „informacje ogólne”)

13)  W przypadku modyfikacji produktu lub specjalnego zlecenia czas realizacji zamówienia będzie uzgadniany indywidualnie

14)  W ciągu 1 dnia roboczego od złożenia zamówienia Klient ma prawo zrezygnować z zamówionego towaru informując mnie o tym drogą mailową lub telefonicznie.

 

Zwroty i reklamacje:

1)      Zgodnie z ustawą z dnia 02.03.2002r. o ochronie praw konsumentów (Dz.U. Nr22 poz.271) Klient ma prawo zrezygnować z towaru zakupionego w naszym sklepie w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki bez podania przyczyny. Warunkiem uzyskania zwrotu należności za towar jest odesłanie produktu nieużywanego, nieuszkodzonego, w oryginalnym opakowaniu wraz z dowodem zakupu i nienaruszoną plombą. Koszty odesłania towaru nie podlegają zwrotowi. Przed odesłaniem towaru proszę o kontakt. Nie przyjmuje zwrotów wysłanych „za pobraniem”. Powyższe uwagi nie dotyczą wyrobów wykonanych na zamówienie indywidualne oraz w których na życzenie Klienta dokonano zmian.

2)      W przypadkach zwrotów spełniających wyżej wymienione warunki gwarantujemy zwrot należności drogą przelewu bankowego na wskazane konto lub przekazem pocztowym na podany przy zamówieniu adres, po potrąceniu kosztów manipulacyjnych.

3)      Wszystkie towary posiadają 12 miesięczną gwarancje producenta i mogą zostać reklamowane, jeśli wystąpiły w nich wady techniczne. Dokumentem gwarancyjnym jest faktura lub paragon wystawiony przez sprzedawcę. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest:

a)      kontakt telefoniczny lub e-mailowy ze sprzedawcą

b)      przesłanie na koszt Kupującego reklamowanego towaru na adres sprzedawcy, z załączonym opisem wady i dowodem zakupu.

4)      W przypadku uznania reklamacji gwarantujemy naprawę, wymianę towaru lub zwrot należności, a także zwrot kosztów przesyłki.

5)      W chwili odbioru towaru Kupujący powinien sprawdzić stan przesyłki w obecności kuriera. W przypadku jej uszkodzenia Kupujący zobowiązany jest zgłosić ten fakt dostawcy i niezwłocznie skontaktować się ze sprzedającym. Reklamacje uszkodzeń mechanicznych przesyłki powstałych podczas transportu będą rozpatrywane tylko po sporządzeniu „protokołu szkodowego” podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki.

6)      Reklamacje dotyczące różnicy w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicy w ustawieniu parametrów monitora Klienta, zwłaszcza w barwach i odcieniach metalu oraz kamieni nie stanowią podstawy do zwrotu towaru.

 

Ochrona danych osobowych:

1)      Wszelkie dane osobowe uzyskane w trakcie działalności sklepu są poufne, w żadnym wypadku ani w żadnej formie nie będą ujawniane innym osobą, ani innym podmiotą zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku „o ochronie danych osobowych”. Zgodnie z tą ustawą Klienci mają prawo do wglądu w swoje dane, do ich modyfikacji oraz wniesienia żądania o zaprzestanie ich wykorzystywania.

 

Postanowienia końcowe:

1)      Zastrzegamy sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu

2)      Nie ponosimy odpowiedzialności za zakupy dokonane przez osoby trzecie, wykorzystujące dane klienta

3)      W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem obowiązują przepisy Kodeksu Cywilnego.